Facebook pierde procesul cu Federal Trade Commission: nu i-a costat nimic
Federal Trade Commission (FTC) a castigat un proces in urma caruia s-a dovedit ca Facebook, compania, este vinovata de inselaciune a utilizatorilor/clientilor in ceea ce priveste securitatea informatiilor care au devenit publice fara acordul celor care le-au postat. Daca initial, la crearea contului, Facebook promitea utilizatorilor ca o mare parte din informatiile postate vor fi private, FTC s-a autosesizat ca realitatea era cu totul alta.
Incepand cu 2009, cand Facebook si-a modificat modulul de securitate a datelor, informatii precum lista de prieteni, care pana atunci erau private au devenit accesibile tuturor. Legat de aceasta situatie un reprezentat al FTC a spus ,,Nu si-au anuntat utilizatorii ca aceasta schimbare se va produce si nici nu au obtinut acordul lor in avans.”
Chiar daca finalitatea nu s-a reflectat in plata unei sume de bani de catre Facebook, intelegerea la care s-a ajuns implica o serie de termeni extrem de bine definiti.
Facebook este obligata sa obtina acordul utilizatorilor cand urmeaza sa fie implementate schimbari de securitate. Timp de 20 de ani, regulat, toate practicile de securitate ale Facebook vor fi puse sub lupa de auditori terti. La Facebook au fost create doua posturi noi: Chief Privacy Officer of Products si Chief Privacy Officer of Policy.
La Smart IT orice platforma de dezvoltare este acceptata. – CEA MAI AMPLA COMPETITIE DE WEB & MOBILE DIN ROMANIA – |
---|
Legat de acest subiect, Mark Zuckerberg a afirmat ca o multime de greseli care au fost facute de companie au luat o asemenea amploare, incat au pus sub un con de umbra lucrurile pozitive care s-au intamplat la Facebook.